Morski katamaran turystyczny o konstrukcji drewnianej zaprojektowany w klasycznym stylu.
Konstrukcja kadłuba oparta jest na przestrzennej kratownicy składającej się z 11 ram wręgowych (w tym dwie ramy przestrzenne) i sieci listew napiętych na tychże. Skorupa poszycia klejona jest z 2 warstw sklejki obginanych na tym szkielecie. Kadłuby łączą cztery dźwigary; pomiędzy dwoma tylnymi – kokpit ze sztywną podłogą; między dźwigarami podmasztowymi sztywne „trotuary” biegnące wzdłuż burt i belki grotmasztu, zaś po środku siatka; między belką sztagową, a belką grotmasztu – siatka.
Katamaran otaklowany jest jako kecz. Żagle przymasztowe z krótkimi gaflami mocowane są do drzewc rękawami zaszytymi na likach przednim i górnym; lik dolny – wolny (można też żagle zamocować do bomów rękawami). Oprócz foka na rolerze przewidziano także genakera, genapsla (genaker stawiany między masztami) oraz genuę stawianą między topem i nokiem bukszprytu na tzw. własnym sztagu.
We wnętrzu każdego z wąskich kadłubów jest koja dziobowa i 2-osobowa koja na rufie; w jednym pływaku – łazienka i dwie koje kuszetkowe, w drugim – kambuz, salonik oraz kącik nawigacyjny.
Napęd pomocniczy – dwa silniki wysokoprężne o mocy min 8 KM (przekładnia S-drive).
długość 9,50 m
szerokość5,35 m
zanurzenie 0,75 m
wyporność 3120 kG
powierzchnia żagli 52 m2
genua 20 m2
genaker 30 m2
genaples 25 m2