Kadłub jachtu zaprojektowany został „do” takielunku łodzi regatowej klasy 420. Wiele jednostek tego typu ma już mocno sfatygowane kadłuby; zdarza się jednak, że osprzęt (co jakiś czas przecież wymieniany) jest w doskonałym stanie.
Kadłub o konstrukcji drewnianej przeznaczony jest do budowy w technologii diagonalnego klejenia obłogów. Otwory ulżeniowe w dennikach i konsolach, stępka i nadstępka stanowiąca w raz z dennikami przestrzenną kratownicę, czy lekkie, profilowane płetwy o konstrukcji skorupowej mają na celu zminimalizowanie masy kadłuba. Starałem się nadać jednostce charakterystyczny styl małych regatówek z mienionych czasów – jest więc tu trochę Latającego Holendra (wypłaszczone dno w sekcji rufowej ułatwiające ślizg), trochę 505-tki (charakterystyczne wywinięcia burt na zewnątrz przy pokładzie), no i wspomniany na wstępie, kompletny takielunek od „czterystadwudziestki”… Zamiast klasycznego spinakera, na wysuwanym bukszprycie można postawić spinakera asymetrycznego.
długość 4,50 m
szerokość 1,75 m
zanurzenie 0,14/0,90 m
wyporność 305 kg
powierzchnia ożaglowania 13 m2
genaker 6,7 m2